Menu
Your Cart

Pogoji uporabe sistema


Splošni pogoji poslovanja


 


To so splošni pogoji poslovanja spletne trgovine BUTIK CUNJICA, spletna trgovina, Helena Jelen s.p.


Naziv podjetja in podatki:


Butik CUNJICA, spletna trgovina, Helena Jelen s.p.


Vransko 40, 3305 Vransko


TRR: SI56 0223 3025 6139 364, Banka: NLB


Davčna številka: 90116224


Matična številka: 3134652000


Za vse informacije smo dosegljivi na:


Telefonska številka: 031 204 949 ( cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja)


Email: heljelena@gmail.com





 


SPREJEMANJE NAROČIL


Potrošnik lahko svoje naročilo odda 24 ur na dan, 7 dni v tednu v spletni trgovini, z dodajanjem izdelkov v spletno košarico.


Blago je v spletni trgovini in je potrošnikom na voljo do odprodaje zalog. Potrošnik v spletni trgovini kupuje na način, da po želji blago dodaja ali odvzema v svojo »nakupovalno košarico«. Blago označi ter izbere potrebno velikost in barvo izdelka v kolikor je to možno. Pred končno potrditvijo naročila s klikom na gumb "Naročam", mora kupec izdelek dodati v svojo košarico s klikom na gumb z nazivom "Dodaj v košarico". Ponudi se možnost nadaljevanje nakupovanja ali oddaje naročila. Pri izbiri "oddaje naročila" se odpre postopek naročila. V prvem koraku se kupec lahko prijavi kot gost ali pa se vpiše kot obstoječa stranka oziroma izvede registracijo. V primeru izbire prijave kot gost, mora kupec v 2 koraku vnesti svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov, telefonsko številko, e-pošto). V primeru izbire prijave kot obstoječa stranka ima možnost popravka svojih podatkov oziroma nadaljuje s 3 korakom, možnosti pošiljanja. V 4 koraku kupec izbira med možnstjo plačila. Izbira lahko med plačilom po povzetju in plačilo po predračunu in takojšnjem plačilu s kreditno kartico Mastercard in Visa. Če podatkov ne vnesete pravilno, ne boste mogli nadaljevati z nakupom. V kolikor se strinjate s pogoji uporabe se zavezujete tudi k obveznosti plačila zneskov navedenih v danem naročilu. Ko boste preverili podatke, kliknite gumb »Oddaj naročilo«. S tem je pogodba sklenjena.


Z oddajo naročila kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti, kot tudi varstvo podatkov. Pogodba je sklenjena na daljavo izključno v Slovenskem jeziku. Podjetje bo shranilo pogodbo oziroma strinjanje z splošnimi pogoji, ter bo le to dostopno na zahtevo potrošnika. Po potrditvi naročila je le-to dokončno in oddano ter sprejeto v informacijski sistem ponudnika in ga ni več možno spreminjati.


 


PLAČILNI POGOJI


Ponudnik potrošnikom omogoča naslednje način plačila:


·                     ob prevzemu z gotovino ali kartico (Visa, Mastercard, BA, Maestro, Karanta).


·                     z nakazilom na račun podjetja (po predračunu).


·                     S takojšnjim plačilom s kreditno kartico (Mastercard ali Visa)


 


Podatki za plačilo po predračunu:


Butik CUNJICA, spletna trgovina, Helena Jelen s.p. Vransko 40, 3305 Vransko


 


TRR: SI56 0223 3025 6139 364 Banka: NLB


Namen plačila: navedite svoje ime in priimek


Sklic: SI00 številka naročila



 


DOSTAVA NA DOM


V spletni trgovini butik CUNJICA, spletna trgovina, Helena Jelen s.p. strmimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga oz. dobavi blaga v najkasneje 7 delovnih dneh. Naročila prejeta do 12. ure skušamo odpremiti še isti dan, razen med vikendi in prazniki. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.


Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob nakupnem postopku. Ker želimo, da je dostava hitra in popolna, bomo vašo telefonsko številko in naslov posredovali kurirski službi, da vas lahko obvestijo o dostavi.


V kolikor vas ob dostavi paketa ne bo doma, vam bo kurir dostavne službe pustil obvestilo. Naše pakete dostavlja hitra pošta Pošte Slovenija. Znesek naročila boste lahko kurirju plačali z gotovino ali s kreditno/debetno kartico.


 


 


 Pošta Slovenije


Če vas ob kurirjevem prihodu ne bo doma, bo kurir pustil sporočilo (listek) o prispeli pošiljki. Na sporočilu (listku) je navedena številka paketa, morebitna odkupnina in številka pošte kjer vas paket čaka na prevzem. Za prevzem paketa boste potrebovali listek in osebni dokument. S Pošto Slovenije se lahko dogovorite, da vam paket brezplačno preusmerijo na drugo Poštno enoto v kolikor vam je na drugi lokaciji lažje prevzeti paket.


 


 


STROŠKI DOSTAVE


Strošek dostave znaša 3,60€. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave.


Butik CUNJICA, spletna trgovina, Helena Jelen s.p., lahko kadarkoli spremeni ponudnika dostave naročenih izdelkov.


 


OPOZORILO!


Ne prevzem paketa pomeni enostransko nenapovedano odpoved pogodbe !


Z oddajo naročila kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti. S tem se zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. V primeru ne prevzetja poslanega paketa, kupec oz. naročnik našemu podjetju Butik CUNJICA s.p. povzroči ne potrebne stroške (pakiranja-embalaža, pošiljanja-poštnina, porabljenega delovnega časa), za kar lahko naše podjetje od kupca oz. naročnika po pravni poti izterja plačilo ne potrebno povzročenih stroškov. Seveda si po najboljših močeh prizadevamo za sporazumno rešitev.


Informativni stroški podjetja Butik CUNJICA v primeru ne prevzetja paketa:


1. Začetna delovna ura 6,00€


2. Poštnina 3,60€


3. Embalaža 0,40€


Skupaj 10,00€ (v cene je vključen 22% ddv)


 


 


PRITOŽBE IN SPORI


Pritožbe, reklamacije in zahtevke iz naslova stvarne napake lahko uporabniki strani in kupci pisno pošljejo na elektronski naslov  ali na naslov:heljelena@gmail.com


Butik CUNJICA, spletna trgovina, Helena Jelen s.p.
Vransko 40
3305 Vransko
Slovenija


Postopek obravnave je zaupen. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva za sporazumno izvensodno rešitev sporov. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.


 


ODSTOP OD POGODBE


V primeru, da vam artikel oz. blago katerega ste prejeli ne odgovarja, imate pravico 14 dni od prejema paketa do odstopa od pogodbe. V tem primeru vam v našem podjetju ponujamo dve možnosti:


 


1. MENJAVA ARTIKLA


Postopek menjave: V naši spletni trgovini www.butikcunjica.si, lahko izberete poljuben artikel in oddate novo naročilo. Pod opombe navedite, da gre za menjavo artikla in zapišite kodo artikla katerega vračate in številko naročila/računa. Ne odgovarjajoči artikel čim prej pošljite nazaj na naš naslov, skupaj z original računom in izpolnjeno izjavo o odstopu od pogodbe. Ko prejmemo vašo pošiljko, vam bomo poslali novo. V kolikor je nov artikel cenejši vam bomo razliko nakazali na vaš transakcijski račun, ki ste ga navedli na izjavi o odstopu od pogodbe. V primeru, da je dražji boste razliko doplačali po povzetju paketa, če se že prej nismo dogovorili drugače in ste razliko že poravnali po predračunu. Blago oz. artikle ni mogoče vrniti ali zamenjati če so le ti nošeni, oprani, odišavljeni, umazani od ličil, brez etikete ali brez originalnega računa!!!


 


2. VRAČILO KUPNINE


Postopek vračila kupnine: V kolikor vam prejeti artikel ne odgovarja imate možnost do odstopa od pogodbe in vračila kupnine 14 dni od prejema pošiljke. Ne odgovarjajoči artikel čim prej pošljite nazaj na naš naslov, skupaj z original računom in izpolnjeno izjavo o odstopu od pogodbe. Ko prejmemo vaš paket, vam bomo v 14 dnevnem roku povrnili kupnino vrnjenega artikla na vaš transakcijski račun katerega boste navedli na obrazcu ''odstop od pogodbe'', razen, če smo se z vami izrecno dogovorili drugače. Blago oz. artikle ni mogoče vrniti ali zamenjati če so le ti nošeni, oprani, odišavljeni, umazani od ličil, brez etikete ali brez originalnega računa!!!


Pošiljke poslane nazaj na naš naslov z odkupnino NE prevzemamo!!!


V roku štirinajstih dni od prevzema pošiljke imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razlogov za odstop od pogodbe. Sporočilo o odstopu od pogodbe pošljite pisno. V ta namen lahko uporabite spodaj napisani obrazec. Odstop od pogodbe lahko izrazite pisno tudi na drug način, pomembno je le, da gre za nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.


Odstop od pogodbe pošljite na elektronski naslov naslov:heljelena@gmail.com


ali po pošti:


BUTIK CUNJICA, spletna trgovina, Helena Jelen s.p.
Vransko 40
3305 Vransko


Odstop od pogodbe lahko izvedete tudi z vračilom pošiljke brez komentarja. Če se iz okoliščin ne ugotovi drugače, se vračilo pošiljke blaga brez komentarja razume kot izjava o odstopu od pogodbe. Šteje se, da ste odstopno izjavo podali pravočasno, če izjavo o odstopu od pogodbe pošljete pred potekom roka za odstop od pogodbe ali če pošljete blago brez komentarja pred pretekom odstopnega roka 14 dni.


 


 


Vzorec odstopa od pogodbe:


Pošljite pisno izjavo na elektronski naslov :heljelena@gmail.com oz. po pošti na naslov


BUTIK CUNJICA, spletna trgovina, Helena Jelen s.p.
Vransko 40, 3305 Vransko


Spodaj podpisani _______________________________________________(Ime in priimek)


________________________________________________________(Naslov, Pošta in Kraj)


Številka TRR: SI56 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _(Transakcijski račun za vračilo kupnine)


izjavljam, da odstopam od pogodbe o nakupu spodaj naštetega blaga:


____________________________________________________________(Naštejete blago).


Blago sem naročil dne __________(Datum), _______________ (številka spletnega naročila)


ter prevzel dne________________(Datum), (Št. Računa) LOG-______________.


Podpis:


 


 Prenesi odstopno izjavo


 


V primeru odstopa od pogodbe, vam bomo najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko prejmemo vrnjeni paket, vrnili plačila, ki smo jih prejeli od vas. Vračilo kupnine vam bomo nakazali na vaš osebni transakcijski račun, katerega boste navedli na obrazcu ''odstop od pogodbe'', razen, če smo se z vami izrecno dogovorili drugače.


Blago morate poslati nazaj nemudoma, v vsakem primeru pa najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko ste paket prevzeli. Šteje se, da je blago vrnjeno pravočasno, če blago pošljete pred pretekom štirinajst dnevnega roka za odstop od pogodbe.


Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe, če zamudi štirinajst dnevni rok za obvestilo o odstopu od pogodbe ali če blaga ne vrne pravočasno po odstopu od pogodbe ali če je blago nošeno, oprano, odišavljeno, umazano od ličil, brez etikete ali brez originalnega računa. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga


Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:


1. blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;


2. blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;


3. blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;


4. opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;


5. dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;


6. dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;


7. dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;


8. dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;


9. dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;


10. sklenjenih na javnih dražbah;


11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;


12. nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;


13. dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.


 


 


ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE


Prodajalec odgovarja kupcu za stvarne napake na blagu. Kupec lahko pravico iz naslova odgovornosti za stvarne napake uveljavlja v roku dveh let po dostavi blaga.


Kupec mora pravice iz naslova odgovornosti za stvarne napake uveljavljati pisno z navedbo imena, priimka, naslova, številke računa ter z natančno navedbo napak na blagu. Potrošnik naj pošlje zahtevo na elektronski naslov:heljelena@gmail.com


Potrošnik na zahtevo ponudnika pošlje pomanjkljivo blago v preverjanje in na stroške ponudnika na naslov:


BUTIK CUNJICA, spletna trgovina, Helena Jelen s.p.
Vransko 40
3305 Vransko
Slovenija


 


ZASEBNOST


Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo veliko skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.


Upravitelj spletne trgovine Butik CUNJICA, Helena Jelen s.p., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.


Za potrebe poslovanja zbiramo naslednje uporabnikove podatke:


• ime in priimek,


• naslov in kraj bivanja,


• kontaktno telefonsko številko,


Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.


Izjemno razkritje osebnih podatkov


Podatki, ki jih Butik CUNJICA  zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov  Butika CUNJICA.


 


IZDAJA RAČUNA


Butik CUNJICA skupaj z dostavo naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.


Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


 


CENE


Vse cene so v EUR. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.


Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.


 


E-NOVIČKE


 


1.            V koraku prijave na e-novičke zabeležimo vaš e-mail naslov in IP naslov naprave, s katere ste naredili prijavo, v bodoče pa se bodo zbirali še podatki o odpiranju elektronskih sporočil in klikih na povezave v sporočilih.


2.            Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic. Podatke o časih odpiranja in klikov pa uporabimo za ugotavljanje vaše aktivnosti, saj tako vidimo ali so vam naša sporočila zanimiva ali ne in jih ustrezno prilagodimo za vas.


3.            Vaše podatke hranimo, dokler ne zahtevate izbrisa oziroma dokler se ne odjavite s prejemanja novičk.


4.            Izpis vaših podatkov lahko zahtevate tako, da nam pišete na e-naslov heljelena@gmail.com, od prejemanja novičk pa se lahko odjavite tudi v nogi (na dnu) e-sporočil, ki ste jih prejeli v preteklosti, in sicer s klikom na besedilo »odjavite od prejemanja novičk«.


5.            Vaši podatki so varno shranjeni na naših strežnikih oziroma strežnikih storitev, ki jih uporabljamo  in jih ne bomo posredovali tretjim oziroma nepooblaščenim osebam, saj to ni naš namen.


 


Veliko užitkov pri nakupovanju vam želi BUTIK CUNJICA